Start  Sport  Kost/Recept  Bra att veta

Cykelrunda till Unzmarkt

_________________________________________________________________________________________________
Fredagen 24 september 2010 08:55



Igår tog jag mig en sväng med cykeln till Unzmarkt för att hälsa på min kära kusin. Sträckan är relativt plan och har inga större överraskningar. Den är ca. 19 kml och jag behövde lite mindre än en timme. Blev dock hämtad med bil på hemvägen eftersom det blev ganska sent och jag inte har någon lampa till min cykel. Känns dock skönt att röra lite på sig efter en hel sommar med bara jobb.
Allting jag gör lägger jag som sagt in i min Profil på  http://iform.se/, det är kul att sen kunna se statistik på sin träning.
Källa: www.IFORM.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0