Start  Sport  Kost/Recept  Bra att veta

Springpaus från allt pluggande

__________________________________________________________________________________________________________________________________
Lördagen den 9 oktober 2010   17:36


Efter en förmiddag ägnad helt åt studier kändes det som att jag behövde ta en paus och tänka på annat, så jag tog mig en springrunda.
Det blev en min klassiker runda på 4km. Perfekt sträcka att springa när man bara behöver ut och röra lite på sig.
Blev tvungen att tvätta skorna med tvål och vatten efteråt.

Kommentarer
Postat av: jenny

döör av kartoffelsalat hinken.

2010-10-10 @ 07:21:03
Postat av: Anonym

jag visste det!

2010-10-14 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0