Start  Sport  Kost/Recept  Bra att veta

Välkommen till min nya blogg!

 

_______________________________________________________________________________________________
Måndagen den 20.09.10  21:40



Idag har jag precis skapat ett Konto på IFORM¨s hemsida, det är en toppensida. Man kan föra sin egna träningsdagbok innehållande statistik, träningstider, olika träningsformer och även rita ut sin egna "Löp-runda". Gå med du också och bli inspirerad! http://iform.se/traningsguide

 

 

 

Jag tänkte även dela med mig av några bilder från idag, då jag gick uppför berget GREIM. Det var ganska friskt uppe på toppen så det blev vinterjackan som fick följa med i ryggsäcken.

Jag behövde 1,20 h och min puls låg mellan 150 - 170. Jag har dock målet att sänka dessa siffror!



Greim 2474 m.ö.h. (Höjdmeter: 824m)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0