Start  Sport  Kost/Recept  Bra att veta

Uppdatering önskad

_________________________________________________________________________________________________
Fredagen den 1 juli 2011


Det har nu varit allt för länge sedan man skrev några rader på denna blogg. Det har dock hänt mycket i mitt liv och bloggen har inte varit prio ett. Jag har flyttat ut från min perfekta lägenhet med det bästa läget i huvudstaden Wien. Det kändes hårt men men. Jag har nu officiellt flyttat hem till Sverige. Jag vet dock inte för hur länge men under sommaren blir det mycket arbetspass och mycket tid med nära och kära. Jag har även sökt utbildningar till hösten och är nyfiken vad det blir av det. Pojvännen är kvar i Österrike, vilket suger hårt.

Jag har i alla fall just beställt en ny kamera från ONOFF och håller tummarna på att den strax anländer hos KV-posten. Det fanns dock inte många färger kvar, enbart svart, röd och lila. Färg ska det vara så jag valde lila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0